::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

Wednesday, April 28, 2010

kuPOHON...padaMU..


Dengan nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..


Ya Allah..

Tika ini hatiku digamit rasa sedih yang amat..entah kenapa dan mengapa..aku sendiri tak tahu..

Tapi aku bersyukur ya Allah..setiap kali perasaan sebegini menghimpit diriku..aku dapat rasakan ini kerana aku disayangi oleh Penciptaku..


Ya Allah..


Sesungguhnya aku tak punya siapa utk luahkan apa yang terbuku kini...
Sesungguhnya hanya Engkaulah satu2nya yg lebih mengetahui apa yang kurasa, yang ada di dalam hati ini, yang kuperlukan dalam hidup, yang amat kuimpikan selagi nyawaku di kandung badan...Hanya padaMU daku mohon...Hanya padaMU daku pinta..makbulkan impian itu..


Ya Allah..Ya Allah..Ya Allah...

No comments:

Post a Comment