::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

Sunday, May 2, 2010

The Day Of Wedding...

Salam buat semua...

alhamdulillah, aku panjatkan rasa bersyukur kepadaNya..kerna dengan izinNya, aku dan dia masih dapat memelihara ikatan pertunangan yg diikat pada 2 Mei 2009 (tahun lepas)..dugaan, cabaran dalam perhubungan memang tidak dinafikan..tapi berkat kesabaran dan rasa kasih dan sayang itulah yang menjadi tonggak...dan aku berjanji akan memelihara perhubungan ini dan ingin sekali membuktikan pada seseorang yang aku tak tahu dari mana datangnya (planet lain) yang cuba menafikan jodoh aku dan dia... tak sabar rasanya menunggu hari bahagia...The day Of Wedding...(sabar banyak ganjarannya)

tarikh wedding kami dah ditetapkan tadi...tapi rasanya nak rahsiakan dulu..nnt dah dekat2 baru nak bagitau..bukan pe..bila da tangguh sekali..rasa tak larat nk menjawab pertanyaan org..kalah artis nk jawab kontroversi..huuu...

pada semua yang membaca (sekiranya ada)..doakan kebahagiaan kami dunia dan akhirat...amin ya Rabbi..Barakallahufikum wa jazakallahu khaira...

2 comments: