::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

Monday, July 12, 2010

:: 10 July 2010_a moment to remember ::

salam semua...

pada 10 july 2010, aku, abg n achik pegi ke kedai barang aksesori untuk wedding aku nnt...so excited..sampai je kedai tu (Jalan Kuala, Ipoh), mati akai jap tak tau nk wat pilihan..mujur mak sedara ada as my wedding planner (haha tak pasai dapat pangkat)...dia bnyk tolong bagi idea..tapi kalau ikut betoi idea dia..mmg kering duit aku huhu...

aku sukakan benda yang simple2 je..hiasan pun nk simple2 je...tapi simple2 aku pun, lesap gk RM1500 hari ni...antara benda yg aku beli

400 beg kertas
300 kotak gula utk
1050 bunga telur
11 bakul utk hantaran
400 souvenirs
bunga2, reben2, polistrin utk hiasan
dan banyak lagiiiiii

setel satu bab..tapi ada lagi tak beli...bungaaaa nk wat flower ball...adoi duit lagi!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment