::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

Thursday, July 15, 2010

:: 15 July 2010_a moment to remember ::

salam semua....

hmm bangun pagi tadi aku terpikir apa yang aku nk buat lagi harini..nk kemas ape lagi ye? yang pasti masa perlu dimanfaat sebaik2nya..almaklum le aku sedang bercuti skng ni...

encik tunang...how r you? miss u la hehe...

abah ajak pegi gerik...tempah topi utk wedding nnt. aku dh survey..hm dapat la RM5 utk satu topi..kat topi tu aku design nama kedai abah...tak mention la pasal wedding kot nnt org tak mo pakai dah lepaih wedding...cuma aku letak tarikh wedd as symbolik...huhu 021010....



kale topi..aku nk wane biru...ikut tema..abah nk buat dua kale...utk sedara lain n pekeje lain..ikut abah la..huhu penaja besar utk my wedd ni...tak leh lawan...

anyway..tq so much to my beloved dad...for ur great sacrifices...mmuahhhh

hehehehehe...tgh aku wat blog nih..aku try tanya abah..tak nk edit dh ke logo nk ketak kat topi..bincang punya bincang..kami sepakat edit semula...baru bes huhu...i laikkkkk it..

utk makluman semua..kenapa N'Aziz....itu adalah symbolik pada nama kedai abah aku...(Nasaruddin Aziz)..nasarudin is my little bro...021010..tarikh wedd aku..daaaa

No comments:

Post a Comment