::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

Friday, July 23, 2010

:: 19-23 July 2010_ a moment to remember ::

salam semua...

minggu ni...aku tak rasa bosan sgt..sbb ada tugas yang perlu aku selesaikan...bermula dari 19 hb, aku try design kad kawen.. kata abah, utk org2 kg (hampir 400 buah rumah)..aku wat kad
kawen sendiri je..simple2, sb bukan depa nk simpan pun...

so bermula dari situ, aku surf tenet cari2 contoh kad kawen, cara2wat kad kawen n peta umah etc...at last aku decide nk guna Publisher je, edit sket2 guna photoshop n map wat guna Power Point...tambah tolak darab bahagi sama dengan HASIL YG TDK MENGHAMPAKAN....

abah nmpknya berpuas hati ngan kerja aku..so kerja mencetak pun bermula...di sebabkan takde kertas khas utk wat kad kawen, jadi aku hanya guna kertas A4 plain 120 GM je..wane Cream..

21hb plak...aku tunjuk kat Encik Tunang design kad kawen aku..hehe dia pun nak jugak...biasa la bab2 save budget sape yg tak nak...dia order 300 kpg...(Ok, Siap!!!)hehe..

Nak tgk ke design kad kawen aku yg simple lagi menjimatkan itu?? Let me show it....

Aku dah siap cetak 400 kpg!!! Huhu


ni kad utk belah tunang saya...


Kerja mcetak kad kawen...Printer Canon Pixma ip1700 yg berjasa...TQ=)

No comments:

Post a Comment