::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

::iMPiaNKu uTK BeRSaMaMu::

Wednesday, July 14, 2010

:: 13 July 2010_a moment to remember ::

salam semua...

huhu lepas beli perabot, aku excited nk kemas bilik plk...stat dari pagi (13 july) aku stat memungah barang2 dlm almari baju aku yg agak usang (dari aku kecik maaa)...ya Allah byk gile
barang...tak mmpu angkat almari sorg2...so aku biarkan je... aku bukak tikar getah
lama..masyaAllah kotor gila...baru 5 tahun hehe...


then, aku pun stat keje mengemop...adus, dengan keadaan kaki yg terseliuh+sakit peyut..aku ttp kuatkan smgt maa...


pastu proses mengecat bermula..nmpk gayanya abah memberi sepenuh keprcayaan kat aku hehe...belasah aje...tp alhamdulillah..hasilnya tak mghampakan aku..huhu


ni keadaan bilik sekarang...susun atur set bilik tidur ni akan diubah semula bila dh tiba masanya huhu..


tgu proses tranformasi bilik ngantin plk....huhu..daaa


No comments:

Post a Comment